Thursday, October 4, 2012

THERAPY GLASSES - IBNUSINA EYEWEAR
















Cerita Dari Pengedar...

Bermulanya Alkisah..
Dulu aku pakai spek lain, power silau aku tinggi dalam 175. Selalu jugak rasa senak mata. Peringkat awal dulu hanya dalam 100. Mungkin kerana kerapa mengadap komputer, naik power aku ke 175. Nak jadikan cerita kawan aku pulang dari oversea bagi aku cuba pinhole glasses ni. Selepas sebulan, aku rasat sakit mata tiap kali pakai spek. Aku syak power aku makin naik dan benda ni tak berkesan. Masa aku buat test mata. Doktor kat kedai cermin mata tu cakap kat aku, orang yang buat spek aku dulu salah baca power. Aku tanya kenapa. Power aku sebenarnya rendah katanya. 50 ajer. terkejut aku. So, aku tahu dah sebab dia. Sebab aku gunakan pinhole glasses. Aku mula cari info dalam internet, dan aku jumpa banyak testimoni pasal pinhole glases ni.So aku decide untuk bawak masuk benda ni dengan brand aku sendiri. Memperkenalkan...

TESTIMONI PENGGUNA



Ibnu Sina Eyewear - Therapy Eyeglass

MENGENAI PRODUK INI

Cermin mata ini berfungsi membantu otak kita untuk mencari titik fokus melalui lubang lubang kecil pada cermin mata ini. Dengan ini ia melatih mata kita yang telah 'out focus' untuk kembali ketempat asal di kornea.

Kaedahnya amatlah mudah. Hanya gunakan 15-20 minit sehari untuk mendapatkan kesan dalam 3-4 minggu. Selepas 4 minggu boleh pergi kedai cermin mata test mata anda secara percuma.

KELEBIHAN THERAPY GLASSES - IBNUSINA EYEWEAR

* Tak payah pakai ubat. Makan atau titik.
* 100% selamat dan semulajadi
* Tidak perlu preskripsi doktor
* Tidak perlu test mata
* Tidak perlu lasik mata
* Mengurangkan 'power' cermin mata atau contact lens.
* Memperbaiki kejelasan mata anda
* Mencegah rabun jauh, rabun dekat, myopia dan astigmatism
* Hanya beli sekali seumur hidup
* Design yang menarik, boleh bawak berjalan
* Boleh digunakan sebagai cermin mata penapis UV dari komputer.
* Murah dan Murah dan murah sangat

HANYA RM79.00 (POS PERCUMA)
PESAN SEKARANG SEMENTARA STOK MASIH ADA!
SILA LIHAT VIDEO INI UNTUK MENDAPATKAN GAMBARAN MENGENAI PRODUK INI


























Tengok Video ni untuk mengentahui macamana Ibnusina Ayeware berfungsi..




HANYA RM79.00 (POS PERCUMA)
PESAN SEKARANG SEMENTARA STOK MASIH ADA! 

Terima Kasih kerana melayari laman blog kami. Moga anda berpuas hati dengan perkhidmatan kami.Jika anda ada sebarang pertanyaan dan kemusykilan sila hubungi kami dengan segera. Ikhlas dari NDA Imtiyaz. Untuk maklumat lanjut sila hubungi kami - 019 927 1048 (Puan Nor)

No comments:

Post a Comment